Şubemiz

Adres: Gazi mahallasi , silahtar caddesi, 25/5 Gazi Mahallesi Ataturk Orman Çiftliği ANKARA Telefon 223 36 34
Not: Evlere İşyerlerine Ucretsiz Servisimiz Vardır.. Özel gunleriniz için yaş pasta siparişi alınır

Bir Dilim Pasta

Bir dilim ben aldım pastadan Çilek kokulu Bir dilim sana, ona, şuna Çilekler hayat dokulu Herkes tattı, tadına baktı Sana acı geldi meyvesi Ona ballı badem ezmesi Bana pastacılık okulu Oku, oku, oku Başka tatlar yaparım belki Çilek yerine gül kokulu İncir yapraklarından krema Bir dilim yerine kocaman tabaka Sana, bana, ona, şuna Tadınca güller açar içimizde Fesleğenler saçılır üstümüze Tuzlu yağmaz yağmurlar Sızlatmaz sol yanımızı sancılar Bir dilim pasta sen al önce Çilek değil, gül kokulu Bir dilim şuna, sonra ona En son bana kalsın En küçük dilim benim olsun Meyvesi en az Ama gül koksun mutlaka Yağmurla yıkanmış gül yaprakları Ve fesleğen dalları süslesin Taze gelinler bunu düşlesin Günlük bebekler bunu istesin Pasta... bir dilim... herkes yesin.

İkram Pastaneleri

7 Temmuz 2008 Pazartesi

Poğçalar









0 yorum:

Tasarım By (WebMaster)- Rasim Akkaya | İkram Pastaneleri